Tävlingsoutfit Chilli

Jag älskar att drömma och planera, även om det är långt i framtiden det gäller. Och igår började jag fundera.
 
Chilli är ju fux och enligt mig så finns det inget snyggare än en marinblå outfit till den hästfärgen. Brun utrustning på en fux är dessutom ett plus men det får vi se hur det blir med när den dagen kommer.
Jag har därför satt ihop ett kollage (i paint som vanligt så kvalitén är sådär) med hur jag önskar att vi ska se ut den dagen vi rider in på tävlingsbanan !
 
 
 
 
Stövlarna, senskydden och ridbyxorna har jag redan så det är bara det andra som ska köpas in. Men jag har ju ett tag på mig som sagt, min framtida tävlingshäst har ju precis bara lärt sig att gå, haha !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag gör redan likadant oxå..HAHA.
Försöker köpa färger till Sabrina som även passar en skimmmel... ;-D

Svar: Haha, skönt att jag inte är ensam ;)
Emelie Svensson

2015-05-11 @ 16:04:23
Postat av: My

Åååå nooo... Fux = GRÖNT!!! TO kill for! Sjukt jäkla snyggt juh! Ååå brunt läder, så länge det inte är tobaco så är jag med dig ;)

Svar: Haha, ja jo det är ju sant ! Fast vi kan ju inte se likadana ut på tävling, folk måste ju kunna skilja våra hästar åt xD ;)
Emelie Svensson

2015-05-11 @ 18:39:02
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0