Väntar och väntar och väntar

Jobbet gick ganska fort idag, trots att jag kände mig som en zombie emellanåt. 
 
Som ni förstår så blev det inget föl inatt men jag vaknade flera gånger i timmen hela natten och kollade på kameran = en halvt död Emelie när klockan ringde imorse.
 
Idag har Platina ännu ljusare/vitare mjölk så hon borde föla inatt. Haha, det har vi ju hört förut men förhoppningsvis så är det inte falskt alarm idag. 
Jag längtar tills den lilla krabaten kommer ut <3
 
Jag och Tompa spenderar hela kvällen i soffan med Wii och försöker hålla oss vakna så länge som möjligt. Här ska det absolut inte missas någon fölning ! ;)
 
 
 
 
Min fina sambo är så otroligt förstående i den här fölyran. Jag älskar dig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0