Ett snabbt hej

Jobb 7.15-17 för att sen åka direkt till stallet och mocka. Jag och Sunnie red ut barbacka i mörkret idag igen, med sällskap av Tompa och Stina. Det tränar magmusklerna och jumsklarna vill jag lova ! Det är perfekt att hon ska gå lugnt efter vaccinationen för jag hade då inte orkat rida ett vanligt pass barbacka, haha !
 
Nu kom vi nästan precis hem och ska äta revbensspjäll och bara umgås. Lite mer än några minuter idag, vilket är roligt och ganska ovanligt :)
 
Imorgon kör vi en heldag full med häst igen och jag längtar ! Det har vart alldeles för lite häst nu under veckan men jag har inte velat boka in något då jag har haft mina första utvecklingssamtal på jobbet och det kräver lite förberedelse både mentalt och planeringswise. Sen så är det mycket roligare att rida i dagsljus. Eller ja, i alla fall på andras hästar :)
 
Vi hörs imorgon hörrni !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0