Fredag kväll och morgondagens planering

Nu har jag precis duschat och svidat om till normala kläder (kul att få känna sig ren och fräsch ibland, haha !) och är på väg mot restaurangen för att umgås med mina kollegor. Nu är jag mycket mer taggad än imorse och tycker att det ska bli jättekul ! Sen kanske det inte blir så sent eftersom jag ska upp hyfsat i tid imorgon men det får vi se.
 
Sunnie joggades på grusvägen idag och hon kändes lite trött och lite tung i handen. Jag har i och för sig inte ridit henne så hårt det sista eftersom hon blir genomsvett av bara lite trav så det kan vara det som spelar in lite. Tanken var att klippa henne i helgen men eftersom jag fortfarande inte har hört från veterinären så får det vänta lite till.
 
Morgondagens (lördag) schema ser i alla fall ut såhär:
 
7.30 Fodra hästarna
8.00 Rida Platina
9.00 Mocka
10.00 Crosskörning i Edsvära
16.00 Rida Sunnie
17.30 Rida Denver
20.00 Fest hos Philip ?
 
Med reservation för ändringar beroende på hur sent det blir ikväll. Jag har ju lite extratid på kvällen där jag skulle hinna mocka osv.
 
En ganska lugn dag med mycket slötid i Edsvära. Där får jag väl passa på att blogga lite och så är jag ju självutnämnd proffsfilmare. Sen får vi se om vi tar oss så långt som till Philip på kvällen eller om vi somnar hemma i soffan, haha ! Annars har jag faktiskt blivit bättre på att planera och på att hålla mina tider. Det är liksom ett måste om jag ska hinna med det jag vill. 
 
Vi hörs imorgon igen !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0