Gårdagen

Jag hade en lugn dag på hästfronten igår. Alla hästarna vaccinerades och Platinas tänder kollades. Det fanns en liten hake på varje sida att raspa ner men annars var hennes tänder jättefina. Däremot så har Micklemtränset tryckt precis på hennes hakar och då gjort att hon har fått sår i kinden. Förhoppningsvis ska det inte vara något problem i framtiden men vi får spänna käkremmen lite lösare framöver och även variera nosgrimma lite oftare.
 
Sen åkte vi och åt kvällsmat hos Tompas mamma och åkte sen och firade Denny lite snabbt innan vi åkte hem och la oss. Det blir inte många minuter sambotid hemma denna hösten men så är det väl när vi båda har en hobby som tar mycket tid.
 
Idag jobbar jag 7.15-17 ca och ska då åka och rida Denver. Sunnie kommer få en väldigt lugn vecka i och med vaccinationen så jag får se hur jag gör med henne. Veterinären har fortfarande inte hört av sig så jag bara väntar och väntar och väntar.. Och längtar till helgen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0