God morgon

Sovmorgon idag igen då mamma skulle rida på morgonen och då morgonfodrade. Jag blir ju nästan bortskämd !
 
Så, en lugn förmiddag för att ladda upp för en eftermiddag med ett ganska pressat tidsschema. Det kan hända att jag har bokat in hästar lite för nära inpå varandra och så en middag som avbryter allt och kräver tid för ombyte. Ni tidsoptimister vet hur det är, haha ! Så det finns inte direkt rum för småprat och skitsnack på dom olika ställena idag kan jag säga.
 
10.30 Rida Sunnie
11.45 Mocka
12.45 Vara på stall AS
13.40 Löshoppa Denver utanför Sollebrunn
15.00 Farsdagmiddag hos mormor och morfar
17.00 Rida DC
18.15 Rida Vitamin.
 
Tur att folk har belysning i sina padockar !
Vitamin är den senaste hästen jag har börjat rida. Hon är ett 19-årigt sto e. Pomme Royal ue. Irco Mena med Maria Håkansson som ägare. En välriden häst som tycker att det är superkul att hoppa och tanken är att vi ska tävla lite lätta klasser framöver om allt går bra.
 
Jag och Tompa lär väl landa i soffan lagom till Solsidan börjar ikväll ungefär. Och det var den helgen det ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var så kul att se dig på mina hästar idag. :-)

Svar: Tack för att du ger mig möjligheten att få rida dina fina hästar 😁
Emelie Svensson

2015-11-08 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0