Grym lördagskväll

Ojojoj.. Jag hade en sån himla rolig kväll igår !
Vi var i Järpås och firade Elin som fyllt 20. Det blev en sån där kväll när vi dansade som fan till precis allt som spelades, shotade till vänster och höger, alla var astaggade och klockan bara sprang iväg. Jag tror klockan var runt 4 när jag somnade hemma i våran säng och det lär jag få sota för idag, usch.. Men kul var det !
 
Nu ska jag och Tompa laga lunch och sen åka bort till stallet. Vi måste sätta upp dom sista stolparna till vinterhagen innan det blir tjäle och så ska Sunnie ridas och stallet mockas. Kl 17 ska jag rida DC och sen ska vi väl pyssla med allt här hemma som tvätt, städning osv. 
 
 
 
 
Min underbara pojkvän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0