"Ledig" tisdag

Jag är så trött ! Kan man sova för bra och bli trött av det ? För jag sov som en prinsessa inatt.
Dagens schema ser i alla fall ut såhär:
 
Eftersom jag sov lite längre än vad jag hade tänkt så hinner jag inte rida en av mina hästar på morgonen men jag hinner mocka i alla fall. 
Kl 9 ska jag vara och rida ett sto. Funkar det bra mellan oss så är tanken att jag ska rida henne någon/några dagar i veckan och sen ut och tävla lite lätt hoppning.
Sen är det Denvers tur igen och idag ska vi leta oss utanför padocken med My och Tessie som sällskap. 
Slutligen så är det Sunnie och Platina som ska ridas innan jag åker hem och väcker Tompa. Platina hade trampat snett sin sko så att vi fick dra av den i lördags så ridningen på henne blir inte så krävande då hon är ömfotad.
 
Tyvärr så verkar inte vädret vara på våran sida idag men det är bara att le och klä på sig !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0