Morgon !

Nu är vi på väg till Edsvära för att köra cross. Jag har ridit Platina och mockat en box nu på morgonen så jag ligger inte så mycket efter planeringen.
 
Platina var fin, hon börjar stärka sig mer och mer. Skänkelvikningar i skritt gör hon numera jättebra så länge jag liksom flyttar över båda händerna åt det hållet jag rider skänkelvikningen. Hon är inte riktigt lika vinglig i traven utan håller sig nu i mitten av grusvägen när man ramar in henne ordentligt. 
Galoppfattningarna är fortfarande lite svåra och hon slängtravar in i dom första men dom sista fattningarna när hon har fattat vad jag vill att hon ska göra så fattar hon galopp efter bara några travsteg. 
 
Gårkvällen var så himla kul förresten, jag är så glad att jag åkte ! Det var länge sen jag skrattade så mycket, både magen och kinderna värkte och jag är förvånad att jag inte har träningsvärk idag, haha !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0