Morgon

Jag kunde inte valt en sämre dag att vara ute, det ska regna och blåsa hela dagen. Kul.. Jag gillar att hästägarna har belysning i padocken men en sån här dag hade inte ett ridhus vart fel ;)
 
Jag punktar upp det här dagen som vanligt:
 
8.00 Frukost i mitt stall (mockar under tiden)
8.30 Platina
10.00 DC
11.30 Vitamin
13.30 Denver
15.00 Hoppa Tessie
 
Sen ska jag hem och har fredagsmys med Tompa !
Idag är det istället lite extra glapp mellan hästarna för att hinna åka till ställena och hinna bygga fram hinder till hoppningen. Och så måste jag ju få i mig lunch också. Skönt att slippa stressa ihjäl sig i alla fall !
 
Vi hörs under dagen :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är galen, idag bör du ligga i soffan hela dagen!!!

Svar: Hah nej då, ger man sig fan på det så gör inte lite regn något 😁
Emelie Svensson

2015-11-13 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0