Morgon

Måndag och helgen bara sprang förbi som vanligt.
Kylan har kommit, det är ca -8 grader ute just nu. Jag är verkligen inte gjord för kyla, jag hatar den ! Det blir hårt i marken och svårt att rida, vattnet fryser och nej usch.
 
Idag jobbar jag 6-14 och ska bara till mitt stall efteråt. Platina och Sunnie ska ridas. Platina hade vart bråkig med mamma igår så jag gissar på att vi kommer fightas idag också. Sunnie var jättefin att rida igår, förutom att jag tyckte att hon tappade vänster bakben ibland och jag tror det beror på sparken för en vecka sen. Vi fortsätter att ta det lite lugnt för att mjuka upp henne så är hon förhoppningsvis bra snart. 
Sen mocka och snabbt hem för att ta en varm dusch för att värma upp mig igen. Mys i soffan och sen sovdags.
 
Min måndag ser ut som dom flesta andra dagar med andra ord !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0