Onsdag

Det känns som fredag idag så jag lär ju bli besviken när jag märker att det är två jobbdagar till på denma veckan..
 
Mamma ska rida Platina på morgonen och sköter därför morgonfodringen, så jag kan bara ta på mig och sen åka direkt till jobbet. Lite skönt faktiskt, även om jag gärna pussar hästarna god morgon. 
 
Idag jobbar jag 6-14. Sen åker jag till mitt stall och rider Sunnie och mockar om inte mamma gjort det på morgonen. Sen åker jag till Denver och vi får se hur hans upplägg ser ut idag. Hinner My vara med så rider vi ut igen, annars prövar jag att rida själv i padocken. 
Igår skrittade vi på grusvägen som vilka proffs som helst. Han är duktig den där Denver !
 
Sen är det Annaträning i Alingsås och när vi kommer hem lär jag trilla i säng. Tur att jag inte börjar jobba förrän kl 8 imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0