Snälla hästar

Denver longerades några varv innan jag satt upp och red i padocken. Han glänste riktigt idag genom att trava ett varv, vända snett igenom i trav och sen fortsätta trava ett varv till. Sen skrittade jag av på långa tyglar. Stor guldstjärna till honom !
 
Sunnie red jag barbacka på grusvägen. Lite trav och galopp blev det och jag förundras över hur cool och bara helt underbar hon är. Hon har vilat i två dagar (och gått lugnt dom senaste två veckorna) och jag kan hoppa upp barbacka i kolsvart mörker och sitta på långa tyglar. Det kallar jag okomplicerat :)
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl medan Tompa duschar och sen är det typ dags att sova. Hej, vi är pensionärer ! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0