Sunnie fick tummen upp !

Jag fick precis det bästa beskedet jag kunde få just nu. Sunnie såg fräsch ut på filmen enligt veterinären ! Så himla roligt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen !
Nu kan vi fortsätta köra på med ridningen och hoppas att hon håller för dressyr. Jag ska bara få tag på en dressyrsadel så ska vi bli farliga på dressyrbanan. 
Jag fick faktiskt tillåtelse att hoppa henne lite smått också, bara för att det är kul, så gissa vilka som ska till AS nästa helg för att skutta ? ;)
 
Nu ska jag och Tompa bara duscha och klä ut oss för att sen åka vidare till Kenth för hans årliga halloweenfest, dock två helger försenat. Och idag har jag verkligen anledning att fira !
 
 
 
Min fina vän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0