Tisdag

Igår gjorde jag något som jag inte har gjort på länge: jag struntade i att rida och åkte hem och myste med min sambo istället. Spöregn, halv storm och kolsvart mörker var inget som lockade. Hade vi haft en tävling runt hörnet hade jag envisats med att ge mig ut ändå men nu såg jag faktiskt ingen mening med det. 
Så jag hade en supermysig kväll hemma i värmen och kunde med gott samvete sitta och äta gott när hästarna stog varma med kvällsmaten i sina boxar.
 
Idag jobbar jag 6-14 och ska sen speeda till stallet för att möta veterinären som ska kolla Platinas tänder och vaccinera alla tre. Under kvällen ska vi till Tompas mamma för att äta middag och sen kanske förbi och fira en vän en snabbis. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0