Vi ska flytta !

Nu är det alltså bestämt. Jag och Tompa tog beslutet alldeles nyss och jag tror och hoppas att vi blir nöjda.
 
Den 1 maj kommer jag och Tompa bli Fåglums/Vårgårdabor (jag vet inte vilket det tillhör än, hehe) ! Vi har hittat ett litet men mysigt hyreshus, långt ute i skogen på slutet av en grusväg, där vi ska få ett stall uppbyggt åt oss. Stora hagar som går bara några meter utanför vardagsfönstret. Jättefina skogar och milslånga grusvägar att rida på. Efter idag är jag helt såld på det stället.
 
Anledningen till att jag tvekade på att flytta dit från första början är för att jag älskar huset som vi bor i nu. Det är fula tapeter och golv men det är vårat första hus och det passar oss som handen i handsken. Det ligger nära E20 och det är lätt ta sig till oss, vilket det inte kommer bli på vårat nya ställe. Hittar man ut till oss så är man värd en medalj, haha ! Så det kommer svida lite att lämna vårat nuvarande hus.
Sen så var inte situationen med stallet klart förrän idag, men nu när allt är färdigplanerat så känns det mycket bättre. Jag ska få hästarna hemma på gården, kan ni gissa hur skönt det ska bli ?
 
Så, inte en världsförändrande nyhet men en stor förändring för oss :) nu måste vi bara vänta ända till 1 maj !
 
 
 
 
Taget från vardagsrummet idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0