Dags att komma igång !

Nu har jag och Tompa precis kommit hem från hoppträning i Alingsås. Tyvärr så stog jag på backen även denna gången men nästa gång planerar jag att vara med så nu ska jag och Tessie sparkas igång !
Som Anna sa, dom tappar inte särskilt mycket kondition på så kort tid. Däremot så skulle jag gissa att Tessie njuter ganska mycket av sin semester i hagen och kommer vara lite svårövertalad till arbete till en början, haha !
 
Jag själv njuter också av min "semester" och ser inte alls fram emot att behöva rida i mörkret efter jobbet framöver. Jag gissar på att det kommer bli ganska många vändor till AS padock i höst. Jag uppskattar inte när älgarna jagar bort mig och Sunnie från grusvägarna och jag tror inte att Platina kommer vara lika cool som Sunnie i det läget.
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en kopp varm choklad och vänta på att Tompa ska joina mig. Han har fastnat på kontoret med crossens förgasare nerplockad i tusen bitar så det kan nog dröja en stund..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0