Fina, underbara Sunnie !

Jag hinner inte skriva om dagens ridpass just nu, jag och Tompa sitter i bilen på väg till race. Imprezan får en sista chans att imponera innan vinterdriftingen börjar istället. Tyvärr är jag som tidigare nämnt kass på att sladda med fyrhjulsdrift, haha !
 
Men ni får en bild och ett kort omdöme från dagen. Vilken häst jag har ! Visst, vi har saker att jobba på men hennes vilja och arbetsmoral är underbar !
Dessutom tog vi lite längre tid på oss att lasta för att Sunnie skulle känna sig bekväm och avslappnad (hon blir alltid väldigt stressad vid transportering) men det kommer i ett eget inlägg. 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra lördag, imorgon är det söndag och söndagsångest..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Naj... Imorgon är det söndag och söndags löshoppning ;)

2015-10-10 @ 22:36:50
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0