Fullt ös medvetslös !

Både jag och Tompa var så trötta igår att vi somnade framför en film, utan att ställa klockan. Tur att jag vaknade av mig själv strax innan 7 !
 
Idag är det som sagt en dag där nästan varenda minut är planerad:
 
8 - vara i mitt stall och låta hästarna äta frukost inne medan vi mockar och fixar vatten i hagen. 
9 - rida ut Platina
11- rida en ny häst, information kommer om ägaren godkänner det.
13 - äta lunch hemma
13.30 - visa fiddy för försäljning
14 - börja lasta Sunnie och precis som förra gången så får det ta den tid det tar
15 - rida i AS padock
16 - ställa Sunnie i transporten
16.15 - rida Denver när vi ändå är på AS. Sunnie står och äter i transporten under tiden.
17 - komma hem, lasta ur Sunnie och plocka ur transporten. 
17.30 - hämta hö och halm
18 - meka cross
20 ? - åka och handla
21 - sambomys med god mat, godis och wii hemma i soffan 
 
Om vi kan hålla denna tidsplanen så är jag nöjd. Vi kommer nog spara in lite tid på lastningen men å andra sidan så har jag räknat lite kort tid på ridningen (med framskrittning och att sadla och sadla av) och så försvinner det nog lite extra tid på crossmeket, så vi får väl se.
 
Hur ser eran lördag ut ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0