God morgon !

Att vakna upp i Tompas famn och kunna ligga kvar och mysa i några minuter händer inte särskillt ofta så idag njöt jag för fullt!
 
Nu ska hästarna släppas ut innan jag och Tompa tar en halvdag i Göteborg. Vi ska hämta crossdelar och sen bara gå runt i nordstan och njuta av varandras sällskap och stadspulsen. Så härligt !
 
I eftermiddag ska Sunnie ridas, förhoppningsvis så krockar det inte med när mamma ska rida Platina. Stallet ska mockas, jag ska köpa både kraftfoder, grovfoder och strö. Och sen ikväll så åker jag bort till Denver för att skritta några varv. Kvällen avslutas med tacos hos mamma och crossmek. Det känns som att en bra dag är på gång !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0