Jag har inte tid !

Och där kom det.
Jag har vart trött dom senaste dagarna, somnat i soffan strax efter 20 och har inte haft någon ork alls. Idag blev det tydligare när halsont och det där febertunga huvudet dök upp. En dunderförkylning är på väg, antagligen som bieffekt av att jag haft några lugnare dagar efter en intensivare period. Jag vill inte och jag har inte tid att bli sjuk !
 
Efter jobbet åkte jag i alla fall och fikade med tjejerna på Crossroad, viket var jättemysigt som vanligt. Tanken var sen att rida Sunnie i mörkret på grusvägarna men jag orkade verkligen inte. Jag får jättedåligt samvete, hon skulle ändå få några lugnare dagar tills jag hör från veterinären men vilan var inte tänkt förrän imorgon. Jaja, jag får väl kravla mig upp på hästryggen imorgon istället och då hoppas jag kunna rida både Sunnie och Platina.
Jag spenderade kvällen åt att mocka istället, bara det krävde en kraftansträngning.
 
Annars flyter livet på och det händer lite spännande saker både imorgon och på torsdag.
Snart är det dags att fortsätta inridningen av Denver och jag ska fortsätta rida den nya hästen (kommer mer info) någon gång i veckan. En riktigt hästig höst är det i alla fall !
 
 
 
Fler bilder på Platina och Sunnie kommer !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0