Nu ska det bort !

Dagen är här, idag ryker gipset !! 
Ni anar inte hur skönt det ska bli att få klia på handen. Eller tvätta den, det behövs verkligen..
Men det är lite pirrigt också. Kommer jag ha full rörlighet i handen igen ? Inte med en gång såklart, men kommer jag få några bestående men ? Innan gipset åkte på så var det en stor glipa mellan långfingret och ringfingret och jag kunde inte pressa ihop dom. Hmm..
 
Jag tror att det är lite för mycket bäbis runt mig just nu, jag har nämligen drömt att jag har blivit mamma dom två senaste nätterna, hehe. Självklart är Tompa en usel pappa dessutom, så jag fick klara allt själv. Så blir det förhoppningsvis inte i verkliga livet.
Nej, jag har fullt upp med hästarna och mitt eget liv så barn får allt vänta ett bra tag till.
 
Nu ska jag släppa ut hästarna och åka mot Alingsås. Bild på min äckliga hand kommer !
 
 
 
Min lilla bäbis <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det värsta är att jag tror det stämmer xD kyss <3

Svar: Då blir det inga barn för oss i så fall..
Emelie Svensson

2015-10-05 @ 12:41:50
Postat av: Susanna Falk

Vilket sammanträffande, jag drömde också att du och Tompa fick barn 😉

Svar: Se där ja 😂
Emelie Svensson

2015-10-05 @ 12:47:24
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0