Söndag

Det har inte vart en så bra motorhelg för oss.
Träffen igår var bra men racet efter var kasst, plus att Imprezan inte går som den ska. Idag hann Tompa köra två varv med crossen innan den bestämde sig för att lägga av. Som snällt var så fick han låna crossar att köra med en stund och han hann till och med att vurpa två gånger, haha ! Men, meka om, meka rätt till nästa helg ! Fast då blir det nog bara crossåkning. 
 
Sunnie som har gått kanon dom senaste dagarna fick en välförtjänt vilodag idag. Jag passade istället  på att mocka när mamma red Platina. Platina har haft en lite lugnare period nu igen men ska komma i kondition nu när jag kan rida ordentligt. För vet ni vad ? Imorgon åker gipset !
Dom här tre veckorna har faktiskt gått väldigt fort och jag har verkligen kommit in i sjukskrivenlunken. Det blir lite segt att gå tillbaka till jobbet och den stressiga vardagen igen men det ska bli skönt att kunna rida som vanligt.
 
Nu ska jag och Tompa laga kvällsmat, i rimlig tid för en gångs skull, och sen mysa resten av kvällen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0