Torsdag kväll

Det blir inte alltid som man tänkt sig. 
Jag åkte in till Nossebro i eftermiddags för att ta ett personalfoto till jobbet. Problemet var bara att alla kommunens barn visst också skulle fotas idag och med den kön så hade jag stått i kö fortfarande. 
Istället åkte jag hem till My som fotade en bild på mig, så simpelt var det. Bara att skriva ut och hänga upp på väggen. Tack My !
 
För en stund sen tog vi in hästarna för natten och är nu äntligen hemma. Det brukar bli ungefär en timme på kvällen som jag och Tompa ser varandra och under den timmen ska vi också laga mat och äta plus eventuellt duscha. Hur kunde jag ens längta till att bli vuxen undrar jag ? Visst, det har såklart sin charm, men jag såg min pojkvän så mycket mer innan alla måsten dök upp..
Potatis, köttbullar och gräddsås står i alla fall på kvällens meny. Tompa sköter matlagningen som vanligt och jag ligger i sängen med migrän och mensvärk och tycker synd om mig själv. Vissa dagar är inte lika glamourösa som andra.
God natt !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0