Vilken natt !

Vi åkte till Trollhättan för race så vi var där strax efter 22. Först vid 2.30 tar dom tag i saker och gör ett seriöst race. Jag brukar inte klaga på folk men det är så jäkla oplanerat och oseriöst..
Vi fick kört i alla fall, och vann väl fler race än vi förlorade nu när bilen bestämt sig för att gå bättre. Somnade 4.30 och tyckte att det var värt det inatt när jag var pigg och skakig av energidryck men det känns inte lika rockigt nu, hehe. Det blir en dag i huvudvärkstabletternas tecken, minst sagt !
 
Nu ska jag hoppa i stallkläderna och åka till Tessie. Vi ska rida mot furet och klättra idag tänkte jag och efter det ska jag och My hjälpas åt att bada henne. Lilla lurvbollen blev nämligen klippt igår !
Sen åker vi iväg med Denver för löshoppning och efter det åker jag direkt och rider Sunnie, som ska jogga bort träningsvärk från igår. Sen kanske jag har tid att ta igen lite sömn så jag kan vara människa första dagen tillbaka på jobbet imorgon !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0