17 september

Som sagt så var jag och Sunnie ute på en powerwalk imorse. Jätteskönt, tills jag la in lite trav/jogg, då höll jag på att dö, haha ! Jag har aldrig vart bra på att springa och jag har svårt att tro att jag någonsin kommer bli det heller. För mig duger det fint att gå.
 
Efter det hoppade jag in i duschen, vilket tar en halv evighet med plastpåsar hit och dit och duschhandtag som inte vill sitta fast där dom ska. Och pröva att ta tvål med bara en hand en gång får ni se, det är inte det lättaste ! Eller borsta tänderna med vänsterhanden om ni är högergänta. I dare you ;)
Eftersom jag ändå är hemma hela dagarna så passade jag på att ta med mig några schabrak hem för tvätt. Det är alltid skönt att ha sånt gjort inför hösten/vintern tycker jag, för av någon konstig anledning så tvättar jag i stort sett aldrig på vintern. Därför brukar det bli en hög med lindor och schabrak fram mot sommaren och den högen är jag inte riktigt klar med än. 
 
Som ni märker så tryter min påhittighet en del nu när jag inte rider något. Därför tänkte jag be er om förslag på något att skriva om. Please help ? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0