Frukostdejt och hästshopping

God morgon ! 
 
Idag har jag faktiskt en riktigt bra dag framför mig. Nu först så ska jag släppa ut hästarna innan My kommer hit för ännu en frukostdejt. Två gånger på en vecka, det är så att man blir bortskämd ! Vi ska sitta bänkade framför unghäst-VM och heja fram Red Hot Chilli, som i och för sig inte startar förrän 15.34, men då hinner vi med lite äventyr emellan också.
 
Evelin kommer nämligen och hämtar upp oss för att luncha i Alingsås och för lite hästshopping och så är vi hemma lagom till Red Hot Chillis start. Välplanerat in i minsta detalj.
 
Ikväll ska jag och Tompa hem till Daniel och Sanna med det gamla kompisgänget och bara umgås. Förutom att jag inte får rida, vilket drar ner hela dagen såklart, så är det en ganska perfekt fredag om ni frågar mig :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0