God morgon

Hästarna sov ute inatt, vilket betyder sovmorgon för mig. Jag vaknade vid 6 i alla fall och var vaken någon timme innan jag som vanligt tvingade mig själv att sova en stund till. Är det sovmorgon så är det ;)
 
Jag pratade i sömnen inatt, vilket händer väldigt väldigt sällan. Tydligen så hade jag svamlat något om Mys Denver och till och med svarat på tilltal när Tompa pratade med mig. Igår natt drömde jag att jag hade en spindel på täcket och tvingade upp både mig och Tompa i panik ur sängen innan jag vaknade till och insåg att det faktiskt inte fanns någon spindel. Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu och jag tror det är mitt psyke som till slut protesterar. Vad jag ska göra åt det vet jag dock inte än..
 
Idag ska jag åka med en vän till Skara djursjukhus. Hennes häst behövs kollas upp och jag hoppas att allt går bra. 
I eftermiddag ska jag rida Sunnie (jag längtar !) och ikväll ska jag ha lite ensamtid här hemma då min sambo ska träna. En lugn, skön, vanlig och tråkig torsdag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0