Redan onsdag

Även fast jag inte trodde det själv så går dagarna ändå ganska fort. Det är redan onsdag idag, på måndag ska jag in på återbesök och ny röntgen. Vi får se om jag kan hålla mig ifrån Sunnies rygg till i helgen i alla fall, så handen får vila helt i nästan en vecka. Tessie och Denver kommer jag dock (efter noga övervägande) vänta med tills gipset är av.
 
Imorse efter utsläppet så kom My hit och åt frukost. Härligt med lite tid utanför sallet också, även om det såklart blir mest hästsnack i alla fall, haha ! Vi åkte iväg på lite äventyr på "byggda" och nu är jag hemma igen. 
Förutom att jag ska hinna med magträning och kanske en promenad så är det nu ganska lugnt fram till ikväll då vi ska åka iväg och löshoppa Denver. Evelin ska löshoppa sin Sannie också så det blir en riktig återträff !
 
Nej, magträning var det ja. Lika bra att ta tag i det innan jag latar ur ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0