TB - Hallands ridgymnasium

Under gymnasietiden så gick jag på Hallands Ridgymnasium, som sen skulle komma att bli Sveriges Ridgymnasium.
Valet av gymnasium var inte svårt. Jag ville inte gå på Lagman i Vara som alla andra och jag ville gå något med mycket häst, då var HRG ett självklart val !
 
Vår klass var den första årskursen i Kungsbacka och blev därför testkaniner för allt. Allt var rörigt och inget stämde överrens med vad lärarna sa. Men vi i klassen redde ut allt ändå, drivna som vi är, och skötte oss mer eller mindre själva. 
 
Vi tränade hoppning för Anna Emanuelsson, markarbete för Amanda Ericsson och dressyr för Carina Svensson varje vecka. Utöver det så hade vi gästtränare som Björne Carlsson, Sven Ingvarsson och Svante Johansson.
 
Jag lärde mig så otroligt mycket under dom tre åren. Det var jobbigt och krävande och jag hade levt dom tre åren mycket annorlunda om jag hade fått uppleva gymnasiet igen. Men jag hade aldrig i mitt liv valt något annat gymnaise !
 
Jag har miljarder bilder från dessa tre åren och här kommer några:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0