Dagen i bilder och skrift

 
 
Chilli bara: "kraaama miiig! "
 
 
 
 
 
 
Fikapaus !
 
 
Tvätt och städ av bil och transport.
 
 
Jag har hunnit med en hel del och det har vart en riktigt bra dag.
När vi kom hem från Alingsås så gick jag direkt ut för lite hagmys med Chills. Den lilla grabben är så himla mysig alltså !
Sen red jag och Sunnie ut på grusvägen. Jag satte lite mer press på henne idag och direkt blev hon tittigare och spändare. Tönthäst..
 
Jag mockade och putsade inför imorgon och gick sen bort till mamma för kladdkaka med grädde. Mums !
Ut igen för att städa och tvätta bilen och transporten. Nu blev jag precis klar, eller nästan i alla fall. Jag har lite kvar att torka inne i bilen men det sparar jag tills imorgon. 
Nu ska vi strax äta kvällsmat hos mamma innan vi rullar hemåt. Imorgon är en spännande dag !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0