Dagens ridpass - Platina

Jag och Platina red ut med mamma och Frank i skogen idag.
Platina kändes trött till en början men efter en del tempoväxlingar så vaknade hon lite. Annars joggade vi bara lite lätt och hoppade över någon stock för att få in "hinder"känsla. Hon vilade igår och får vila imorgon så hoppas jag att hon har lite mer energi till på söndag. 
 
Konstigt nog så är jag inte nervös än, samma som inför P&J:en. Jag som annars brukar vara nervös i veckor innan har nu inte en enda fjäril i magen. Och nu har jag verkligen anledning att vara nervös eftersom det gick så dåligt i måndags. 
 
Jag slutade jobbet 16.15, mockade och red och för en stund sen blev vi bjudna på kvällsmat av mamma och Johan. Nu ligger Tompa och mekar Lupo och jag håller tummarna.
 
 
 
Bild från hagen imorse.
 
 
Just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0