Dagens ridpass - Sunnie & Platina

För att jag och Tompa skulle få lite tid hemma ikväll så red jag båda hästarna samtidigt, jag satt på Platina och hade Sunnie som handhäst. Platina skulle ju bara joggas och Sunnie tänkte jag rida igenom ordentligt imorgon så det passade henne bra också.
Platina kändes väldigt pigg och fräsch, men hon tog ju inte ut sig helt igår direkt ;) Sunnie såg lite trött ut så vi får se om jag får igång henne bättre imorgon. 
 
Sunnie har också tappat lite i vikt det sista, antagligen delvis till följd av att hon har gått på halvfart. Så nu försöker jag fodra upp henne ännu mer än jag redan gör och så hoppas jag kunna rida henne mer ordentligt. Alla hästarna ska snart avmaskas också så förhoppningsvis ger det en skjuts i rätt riktning.
 
Nu ska jag och Tompa sitta ner och äta en riktig kvällsmat hemma. Jag vet inte när vi gjorde det sist ! 
Imorgon jobbar jag 6-14 och åker till stallet direkt när jag slutar. Sen ska jag tillbaka till jobbet för APT kl 17.
 
 
 
 
 
Om en stund kommer det upp fler bilder på Platina från igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0