Flyttat färdigt

Nu är vi Vårgårdabor !
 
Fem timmars städning i huset i Lekåsa. Det är hemskt att säga det men fy vad sketet det var ! Att vi har levt i allt damm och smuts gör mig lite illamående.. Sånt man inte ser och tänker på när alla möbler står framme.
Sen åkte vi till Hagö med sista lasset grejer och började organisera allt. Vi fick avbryta för att åka till stallet och affären och nu när vi kom hem igen har liksom luften gått ur mig. Det har vart en jobbig dag, både fysiskt och psykiskt, och jag har verkligen pressat mig själv.
Men nu är denna dagen över och vi kan vakna upp 1 maj i vårat nya fina hem. Nu längtar jag bara tills hästarna kan komma hit och stallet är klart, då är allt perfekt !
 
Det fanns tyvärr inte tid att rida idag så Sunnie fick vila. Imorgon har vi öppet hus här på Hagö vilket betyder fullt med folk hela dagen och bakning hela förmiddagen, så det kan hända att hon får vila imorgon också. 
 
Just det, så är det ju Valborg idag ! Firar ni ? I så fall, fira åt mig med är ni snälla :)
 
 
 
 
Jag kan inte vänta tills tanterna går här ute !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0