Hemma

Skönt med kort tävlingsdag !
 
Som sagt, det kan gå hur som helst med Fröken Fux. Hon var superduktig på den knökade framridningen och hoppade super på framhoppningen, förutom ett stopp på oxern då hon gick och spanade in en läskig shettis i hagen bredvid. Ingen tendens alls till att sega.
Så kom vi in på banan och hade ett bra driv men stannade ut oss på 1an. 
 
Surt, såklart, men jag tycker ändå att det var en förbättring från i måndags. Nu var hon i alla fall med mig och framme för skänkeln. Så det är bara att träna vidare !
 
Mer information och film kommer så fort jag har tid. Nu ska jag tvätta transporten invändigt.
 
 
 
Skärmdump från Louises Instagram. Evelin var dessutom där och fotade så jag lär få en hel hög med fina bilder ikväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0