Chilli kommer hem !

God morgon ! Jag har i och för sig vart vaken i några timmar, hur svårt kan det vara att ta sovmorgon på semestern egentligen ?
 
Idag är i alla fall en rolig (och lite nervös) dag. Jag och mamma ska nämligen byta hästar så i eftermiddag kommer min lilla Chills hem till mig ! Det ska bli så kul att se vad han säger om hagen och att se tanterna efter så lång tid ifrån varandra. Jag hoppas innerligt att han inte får börja dia igen för Platina.
Tänk att ha min prins utanför fönstret, det ska bli så mysigt ! 
Innan vi lastar honom ska jag dock passa på att mäta honom, det har gått lite mer än 2 månader sen sist och jag är spänd på att se om han har växt något på betet.
 
Chilli har inte åkt transport sen jag och My körde dom till AS för löshoppning för ca ett år sen så själva transporteringen kan bli spännande. Rut är lite orolig att köra också så vi kommer ha fullt upp hela eftermiddagen. 
Jag berättar mer sen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0