Dagens ridpass - Sunnie & Platina

Att säga att jag inte har hunnit med mycket på min semester vore en lögn.
Under eftermiddagen har jag spolat klart stallet och nu på kvällen har jag och Tompa tonat rutorna på hans mammas bil. Nu ska vi äta köttbullar med potatis och gräddsås och kanske hinna kolla på ett avsnitt av en serie.
 
Ridningen idag gick bra. Jag red Platina som fick trava lite mer än dom senaste dagarna och kändes fin. Hon segar till lite när vi vänder hemåt bara, uteritt är ju såå kul !
Johanna red Sunnie och dom fortsatte arbetet i hagen när vi kom tillbaka. Mamma red Rut som såg riktigt trevlig ut. 
 
Imorgon ska helst alla tre hästar ridas, men minst två. Så ska jag börja måla stallet, jag får se hur långt jag hinner. 
 
 
 
Bild från tidigare i somras på mina fina.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0