God morgon

Idag vaknade jag upp till min sista semesterdag och jag känner redan ångesten komma krypande. Nu är det officiellt, nu har vi en hel, lång, mörk höst framför oss, usch..
 
Vi blev klara med hönshus/gård igår i alla fall så nu kan hönorna även gå ut. Idag har vi lite städning att göra, sen har vi inga måsten utan ska bara göra vad vi känner för. Tänk om hela semestern kunde vart sån. Igår kväll låg jag och Tompa ute på en filt på gräsmattan och kollade på stjärnorna. Så mysigt, mer sånt vill jag ha !
 
Förresten så har det vart så mycket det sista att jag glömde skriva att vi fick punka på Audin igen i helgen. Tredje gången på sommardäcken och på vinterfälgarna så tror jag att vi har bytt alla däck en gång. Nu kan det väl ändå räcka en stund tycker jag.
 
Nu ska jag gå "morgonronden". Hund och katt ska ut, hästarna ska få av sig sina täcken och luckan till hönorna ska öppnas. Nu har vi snart en mindre bondgård här på Hagö, haha !
 
 
 
Hönornas rede.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Ååå jag vill oxå ha höns 😍😍😍😍

2016-08-24 @ 19:58:35
Postat av: ragnar nilsson

oj va många höns. galet

2016-08-28 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0