God morgon

Hur tur hade inte jag idag då ? Precis när jag sadlade av Sunnie så kom en ordentlig regnskur. Jag hann in på altanen och sitter nu och myser med Silver på altansoffan.
 
Sunnie fick gå ett kortare konditionspass idag. Först uppvärmning i skritt med några 10-metersvolter och skänkelvikningar. Sen körde vi igång på rakt spår, lite högre tempo med avbrott vid hagens ändar för att vända och fortsätta tillbaka igen. En vändas skrittpaus mellan traven och galoppen och Sunnie fick upp lite flås. Detta hade ju vart mycket roligare att göra ute på grusvägarna men det får vi ta efter hand. 
 
Nu ska jag gå bort och börja måla i stallet innan jag förhoppningsvis kan pricka in ett uppehåll i regnet och rida Platina. 
 
 
 
 
Bild från i måndags när jag och Platina gömde oss under ekarna i spöregnet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0