25-årsfest och nybliven faster

Herregud vilken dag vi hade igår !
Jag har vart lite försiktig om vad jag har bloggat om och har knappt vågat blogga alls då vi hade överraskningsfest för Sanna igår. Det blev superlyckat och hon anade fantastiskt nog ingenting !
 
Och minns ni att jag fick hönor i 25-årspresent ? Sanna fick två får av oss, hahaha ! Som tur är så verkade hon nöjd så dom får nog bo kvar hos henne.
Vi gjorde också en mannequinn challenge under kvällen, så himla roligt 😂 Jag ska se om jag kan få upp den här sen.
 
Och så till det allra största, kl 23.39 så blev jag faster för första gången. Lilla Liam kom till världen, nästan två veckor för sent. Grattis Lillebror och Nathalie ! 
 
 
 
Idag är jag superduperförkyld och har inte vågat mig upp ut sängen än, stabilt 🙈
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0