Dagens ridpass - Sunnie

Det blev sent igår kväll så jag var lite seg idag och körde på fuskvarianten barbacka på täcket.
Jag tänkte mest skritta och ta någon galopp eftersom jag har så svårt att sitta i hennes trav men idag fick vi verkligen till det. Sunnie var samarbetsvillig och gick i en trevlig form och jag lyckades komma bak med överlivet såpass att jag nästan satt helt still. Det ni ! 
Så jag är riktigt nöjd med dagens pass, även om vi inte red så länge. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen under tiden Tompa lagar ihop lite mat. Sen ska vi äta fruktsallad till efterrätt och efter det är söndagen och denna helgen över.  
 
Just det, jag glömde ta kort på min julklapp idag men jag köpte i alla fall bruna luddskydd. Jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken storlek som skulle passa till Sunnie och köpte medium. I fram satt dom bra men i bak var dom lite små så jag får byta ett par till large istället. Dom kändes dock lite klumpigare med tre kardborrefästen men det får gå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0