Dagens ridpass - Sunnie

Dagens ridpass går bara att beskriva med ett ord: fantastiskt ! Sunnie var så himla fin, känslig och samarbetsvillig. Det är så roligt när hon är såhär !
 
Vi började på grusvägen och avslutade på vallen, en kort filmsnutt från Sunnies rygg finns på min Instagram. Jag provade henne ett varv på volten i båda varv också och hon kändes riktigt fräsch. Så roligt och jag är så glad över dagens ridpass !
 
Idag har vart min lediga tisdag så jag tog sovmorgon (vi var hemma från Ängelholm 23.30 igår) och har lämnat tillbaka bilkärran. På eftermiddagen kom hovslagaren och nu har Sunnie fått snösulor så vi är redo när snön bestämmer sig för att komma nästa gång. 
Nu på kvällen har jag vart på en rolig APT med jobbet och imorgon börjar jag jobba kl. 6 så nu blir det sängen nästa.
 
 
Dagens Sunnie, i min jättestökiga stallgång. Jag längtar tills vi ska bygga min sadelkammare..
 
 
Donatorbilen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är inte alls redo vi ska få igång imprezan innan snön :D

Svar: Ja men det hinner vi nog 😊
Emelie Svensson

2016-12-07 @ 06:36:08
Postat av: Anonym

Kyss <3

2016-12-07 @ 06:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0