Dyon Fokus

Jag satt och bläddrade genom Facebook i förmiddags när det kom upp en tävling om Dyons blinkers Fokus. 
 
 
 
Då slog det mig att såna eventuellt skulle underlätta för mig och Sunnie. Inte så att dom mirakulöst får henne att slappna av utan mer att hon helt enkelt inte kan se så mycket av vad som händer runt omkring. Antingen gör det henne lugnare eller så kanske hon känner sig instängd och blir ännu mer spänd. Kanske märker jag ingen skillnad alls, vem vet. Men det är värt att prova så när jag ska till Skara Hästsport efter jul så får ett par Dyon Fokus följa med hem !
 
Är det någon som kan gissa vad jag ska köpa på Skara Hästsport från första början ? Ni får två ledtrådar: blå och äntligen !!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, jag vet 😁
Mom

2016-12-20 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0