Onsdag

En lite jobbigare dag på jobbet idag och så har kylan smällt till igen. Alltså, dom här väderomställningarna är ju helt sjuka ? Men det går inte påverka så det är väl bara att gilla läget.
 
Sunnie har inte vilat helt sen förra måndagen så jag passade på att lägga in en vilodag idag. Imorgon har vi luciafest på jobbet så det kan hända att hon får vila då med men det gör henne nog bara gott. Förutom att hon kanske får lite extra spänd energi men det känns som att hon skaffar sig det ganska bra själv ändå, vare sig vi rider eller inte, haha !
 
Nu ska jag värma mig med en varm dusch och sen hamnar väl jag och Tompa i soffan framför Musikhjälpen skulle jag tro.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0