Shopping

Jag har vart inne i ett köpflow denna hösten och har handlat en del grejer till stallet och hästarna. Det senaste som kom hem i brevlådan var dom här söta små lyckoänglarna:
 
 
Den blå till Chilli och den rosa (som jag trodde skulle vara mer åt det lila hållet) till Sunnie.
 
 
Och denna nosgrimman. Den ska tydligen vara bra på hästar som grejar med käken under ridning. Det gör Sunnie till och från så det ska bli roligt att prova den på henne.
Den är som en remontnosgrimma fast tack vare bygeln så slipper man trycket på bettet som kan bli med en vanlig remont. Därför funderar jag också på att ha den på Chilli vid inridningen.
 
Förutom detta så väntar jag på ett par stigläder som borde komma vilken dag som helst. Mina håller på att ramla isär så det är väldigt välbehövligt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0