Sjuk, igen..

Det som i söndags och igår förmiddag verkade som en förkylning övergick sen till magsjuka. Så igår kväll och inatt har vart hemsk, usch !
Jag har fortfarande inte återhämtat mig utan sitter här i soffan och skakar som ett asplöv. Men nu har jag fått i mig ett glas yoghurt i alla fall.
 
Sunnie har vilat lördag, söndag och igår och det finns inte en chans att jag orkar rida henne idag heller, så hon får tyvärr vila en dag till.
Tack och lov så har Tompa vart så underbar att han skötte mockningen igår och utsläppet imorse. Tack hjärtat ❤
 
Nu ska jag fortsätta vila och hoppas att jag är piggare tills ikväll för då får jag nog sköta mockningen själv. Och jag hoppas verkligen att jag orkar jogga Sunnie imorgon !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0