Sweet Chilli E

Idag fick Chilli komma in och stå på gången en stund om bli borstad och ompysslad. Förvånande nog så verkade han faktiskt uppskatta det. Vi hade en liten mysstund där vi bara stog och pussades och han rörde inte en hov. Guldprinsen 🌟
 
Sen fick han komma in i boxen med hö och lite krafft under tiden jag mockade. Då var han till en början lite orolig och gick runt så fort jag inte pratade med honom. Vid ett tillfälle lyckades han dessutom knocka mig så att jag fick en liten fläskläpp. Han gör väldigt snabba huvudrörelser ibland och har inte så bra koll på sitt huvud än och då blir det som det blir.
På slutet fick han dock ro att äta lite hö.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0