Anmälda

Jag fick lite smått panik när jag såg att Essunga nu hade öppnat sin tävling för anmälan. Eftersom det är begränsat antal starter i dressyr så vågade jag inte ta för lång tid på mig att fundera och anmälde mig till LC:1 och LB:1.
 
 
 
 
Det är för övrigt ganska mycket dyrare att tävla dressyr än hoppning ! Något som slog mig när jag fick se summan. När jag tävlade hoppning kostade liksom två klasser ca 230 kronor. Lite skillnad..
 
Det kan hända att jag kommer ta bort anmälan till någon utav klasserna när det närmar sig. Det var superlänge sen jag red ett dressyrprogram och jag tror inte att jag kan komma ihåg två program samtidigt riktigt än, haha ! Och så beror det lite på hur Sunnie känns, om hon orkar två program och så vidare.
 
Men anmälda är vi ! Efter dagens ridpass, som gick riktigt dåligt, så känns det väl sådär men vi ska förhoppningsvis vara i form tills dess :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0