Äntligen helg

Torsdag idag och nu har jag tagit heeeelg !
Tyvärr så slutade jag för sent (17) för att hinna rida i det fina vårvädret idag. Jag bara längtar tills det blir ljusare på kvällarna så att jag hinner rida båda hästarna efter jobbet, även när jag slutar sent. 
Så jag bara mockade och tog in hästarna, allt i min egna takt då jag inte hade någon lust att stressa idag. 
 
Imorgon ska jag på massage kl 11 och eftersom man helst inte ska anstränga sig efter massagen så ska jag ha ridit två hästar, mockat och duschat innan det. Egentligen så handlar det ju bara om hur tidigt jag går upp så klockan ringer tidigt imorgon. Skritta fram kan jag göra i mörkret så är det förhoppningsvis ljust tills jag börjar trava. 
Jag hoppas att massagen från förra gången har gjort sitt så att jag inte är allt för skev på återbesöket imorgon. Har jag tur så kan hon knäcka och trycka ännu lite mer så att jag kanske blir rak snart !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Flå't! Nästa gång får du säga till så kommer jag tidigare! Du hjälper mig å ja ställer upp för dig <3

Svar: Nej men jag har ju arbetstid till 17 😉
Emelie Svensson

2016-02-04 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0