De Niro The Rose Black

För ett antal år sen (typ 5) så köpte jag ett par nya stövlar. Jag hade sparat ett tag och önskat mig presentkort både på jul och i födelsedagspresent och tillslut kunde jag köpa mina egna De Niro. Materiell lycka, haha !
 
 
 
 
När jag köpte stövlarna var jag dock ganska smal och jag har gått upp en del i vikt sen dess, så dom ligger tyvärr oanvända i sin originallåda. 
Här om dagen provade jag dom igen och nu var det banne mig inte långt ifrån att dom passade ! Även om jag inte kommer i dom av mig själv så SKA dom användas i år, om jag så behöver lämna in dom för förstoring. 
 
 
 
 
Förhoppningsvis kan jag få lite bättre bilder på dom snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0